نرم افزار حسابداری ثمین

نرم افزارهای حسابداری چیست؟

نرم ‌افزار حسابداری به نرم‌ افزار های کاربردی گفته می شود

 که کار آن دریافت، ذخیره سازی و پردازش داده ‌های حسابداری

 مربوط به کلیه معاملات یک کسب و کار و تجارت است. این نرم‌افزارها

 که بر پایه مفاهیم و اصول حسابداری طراحی شده اند به کمک

 ماژول هایی که متناسب با نوع کسب و کار در آن ها

 قرار داده شده تسهیل گر امور حسابداری هستند.

هدف از خرید نرم افزار حسابداری

در واقع هدف از خرید نرم افزارهای حسابداری ، جمع آوری اطلاعات و ارائه گزارش در مورد سودآوری مالی یک کسب و کار است. قطعا خرید این نرم افزار ها برای اداره صحیح و منظم تر صورت های مالی یک سازمان بسیار مهم خواهد بود.

با این توضیح، ذکر این مطلب نیز مهم است که شما متناسب با مجموعه و اهداف حسابداری خود می بایست نرم افزار متناسب با کسب و کار خود را خرید کنید.

کدام مشاغل نیاز به نرم افزار حسابداری دارند ؟

مشاغل کوچک که به قابلیت های اساسی فاکتور و گزارشگری نیاز دارند ، با رشد کسب و کار خود ، می توانید ویژگی ها و قابلیت های بیشتری به آن اضافه کنید. مشاغلی که نیازهای پیچیده تری دارند ، گزینه های زیادی برای نرم افزار حسابداری دارند. نیازهای خاص کسب و کار شما تعیین می کند که کدام یک از برنامه های حسابداری مناسب ترین کار است. مشاغل باید به دنبال فروشندگان نرم افزار حسابداری باشند که در مورد قیمت گذاری خود شفاف باشند. 

این مقاله برای صاحبان مشاغل است که به دنبال نرم افزار حسابداری و فاکتور هستند. هنگام شروع تجارت ، نرم افزار حسابداری یکی از اولین برنامه های تجاری است که باید دریافت کنید. بهترین نرم افزار حسابداری به شما کمک می کند فاکتورها را ثبت کنید ، پرداخت های ورودی و خروجی را ثبت کنید ، مطالبات دریافتی گذشته را شناسایی و پیگیری کنید و گزارش هایی را اجرا کنید که به شما در تحلیل سلامت مالی و سایر جنبه های تجارت کمک می کند. برای کمک به شما در یافتن بهترین نرم افزار حسابداری برای تجارت خود ، اتوماسیون های ثمین را به شما پیشنهاد میدهیم.

نرم افزار حسابداری رستورانی ثمین برای سهولت کاربران این صنف و دسترسی آنها به امکاناتی همچون صدور فیش فاکتور، گزارش فروش، مدیریت مشتریان و… طراحی شده است. این نرم افزار در سه سطح ساده، پیشرفته و ویژه طراحی شده و مناسب برای استفاده در رستوران، فست فود، کافی شاپ، فودکورت، کترینگ، آبمیوه و بستنی است.

نرم افزار حسابداری انبارداری برای سهولت کاربران این صنف و دسترسی آنها به امکاناتی همچون  تعریف نامحدود انبار ، گروه کالا و خدمات ، کالا و خدمات،امکان چاپ فاکتور ،رسید و حواله ها،امکان تعریف و محاسبه درصد مالیات و عوارض به ازای هر کالا و…

نرم افزار حسابداری ثمین برای سهولت کاربران این صنف و دسترسی آنها به امکاناتی مانند قابلیت طبقه بندی حسابها با تعداد گروه بندی، صدور اسناد حسابداری، صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه، گزارش تراز آزمایشی کل چهار و شش ستونه و هشت ستونه، قابلیت مرور سرفصل حسابها و …

نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه و آسان

ما به دنبال برنامه های حسابداری مقرون به صرفه و آسان برای استفاده با ویژگی های صرفه جویی در وقت مانند فیدهای خودکار بانک ، یادآوری پرداخت خودکار و فاکتور و پذیرش پرداخت آنلاین بودیم. ما همچنین به دنبال نرم افزاری با گزارشگری مالی جامع ، قابل تنظیم و در زمان واقعی هستیم ، زیرا این امر برای نظارت و درک امور مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. در اینجا بهترین گزینه ها و جزئیات مربوط به روند انتخاب ما آورده شده است.

وظیفه نرم افزار حسابداری چیست؟

آنچه که از وظیفه یک نرم افزار حسابداری خوب انتظار می رود، پوشش دادن مدیریت فعالیت های مختلف در بحث مالی و حسابداری شرکت است. معمولا این فعالیت ها به چند دسته مشخص تقسیم می گردد:

  1. بررسی وضعیت کلی
  2. مدیریت دریافتها
  3. مدیریت پرداخت ها
  4. حقوق و دستمزد
  5. گزارش گیری جامع

مزیت نرم افزار حسابداری ثمین

از جمله مهمترین ویژگی های مثبت نرم افزار ثمین می توان به موارد زیر اشاره نمود.
• تهیه مغایرت بانکی خودکار برای هر حساب
• چاپ چک و کلر بانک
• تهیه گزارش آخرین وضعیت چک‌ های دریافتی و پرداختی
• دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت‌خوان
• استفاده از گزارش ‌های روزانه و تجمیعی برای ثبت دفاتر قانونی
• تکمیل اظهارنامه ‌ی مالیاتی با استفاده از گزارش ‌های تراز آزمایشی، ترازنامه و صورت سود و زیان
• انجام عملیات پر حجم پایان سال مالی به شکل خودکار و ساده
این امکانات باعث شده است که بیشتر شرکت ها برای انجام فعالیت های حسابداری خود نرم افزار حسابداری ثمین را انتخاب نمایند.

دموی نسخه به روزشده نرم افزار حسابداری با تکنولوژی های SQL Server 2008 و net 4 . لطفا قبل از نصب برنامه راهنمای نصب را مطالعه نمایید. دموی برنامه شامل تمامی امکانات نسخه های حسابداری فروشگاهی  ، بازرگانی  و  صنعتی می باشد . برای نصب نیاز به هیچ برنامه اضافی نمی باشد و تنها با دریافت فایل زیپ شده و اجرای آن قادر به نصب برنامه خواهید بود . برای ورود به برنامه از نام کاربری  test  و  PASS : 1  استفاده نمایید . قابل نصب بر روی انواع ویندوزها شامل : xp , server 2003 2008 , 7 , 8 , 10

دانلود دمو

آموزش نصب نرم افزار ثمین 

نکته : برای اجرای نرم افزار ثمین نیاز است اول SQL سپس نرم افزار ثمین نصب شود.

دانلود فیلم آموزشی نصب sql و ثمین

آموزش ست کردن SQL
دانلود PDF
 

برخی از امکانات مدیریتی نرم افزار حسابداری ثمین در این بخش از فیلم آموزشی تشریح شده است که شامل مدیریت کاربران، مدیریت دفاتر و دوره های مالی مختلف ، تنظیمات کلی سیستم ، تهیه پشتیبان و … می باشد.

دانلود فیلم آموزشی
دانلود PDF
 

در این کتابچه آموزشی سعی شده است به صورت ساده و سریع اطلاعات مورد نیاز برای کاربران مبتدی نرم افزار های حسابداری شرح داده شود. این راهنما حاوی تصاویر مختلف از قسمت های مختلف برنامه می باشد.

این نرم افزارها برای پشتیبانی به صورت اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد برای استفاده از این برنامه می بایست کامپیوتری که نسخه های ثمین برروی آن نصب می باشد به اینترنت متصل باشد.

دانلود Anydesk