نرم افزار رستورانی و فست فود ثمین

 (مبتنی بر کارت خریـد و تخفیف ، پیامـک ، بارکــد ، کالـر آیدی، صندوق فروشگاهیPOS   و  سیستم های لمسی)

شرکت آی تی پرداز با تخصص و تجربه عالی در زمینه سیستم مدیریت روابط مشتری CRM، سامانه کارت هوشمند، بارکد، سیستم های مبتنی بر بلوتوث و SMS، صندوق های POS فروشگاهی، ترازوهای دیجیتال و سامانه کنترل تماسهای تلفنی، مفتخر است که این تجربیات ارزشمند را بصورت مجتمع و حرفه ای و به صورت بسیار روان و آسان در یک نرم افزار رستورانی، در اختیار شما مشتری گرامی قرار دهد.

برخی از مشخصات سیستم

سری فست فودی و رستورانی

جامع

استاندارد

پایه

لایت

سوپر لایت

ردیف

شرح / کد محصول

R243

R242

R241

R240

R200

1                       

تعداد کاربران

7

4

2

1

1

2                      

تعداد جلسات آموزشی رایگان

3

2

1

1

 

3                      

تعداد دفاتر کاری

3

2

 

 

 

4                      

محدودیت در ثبت کالا و شخص

نامحدود

نامحدود

نامحدود

500

100

5                      

ساعات ارائه خدمات ویژه

8 الی 24

8 الی 20

ساعت اداری

ساعت اداری

ساعت اداری

6                      

1.صدور فاکتور فروش، 2.  امکان ثبت دریافت و پرداخت (نقد)، 3. تعریف کالا و اشخاص (در یک سطح)،
4. امکان گزارش از عملکرد صندوق ر  وزانه، 5. بدون ذخیره سازی اطلاعات در سیستم 6. امکان سفارش گيري در دو حالت: مشترکين و حضوري، 7. امکان تعريف مشترکين، منوي غذايي، کالاي مصرفي واسط، هزينه­ها، توضيحات و…، 8. امکان چاپ فاکتور 80 ميلي متري و 57 ميلي متري فقط بر روی یک پرینتر، 9. امکان چاپ فاکتور شرکتي با آرم و سربرگ رستوران، 10. امکان ارسال اکثر گزارشا ت به صفحات Excel 11.گزارش فروش يک غذاي خاص در فاکتورها، 12.گزارش فروش يک غذا بر حسب ساعت

7                      

1. صدور خرید و  فروش POS، 2. امکان چاپ فاکتور مشتري در انواع کاغذ  80 ميلي­متري و 57 ميلي­متري بر روی دو پرینتر، 3.گزارش فروش يک غذا به تفکيک روزهاي يک ماه بر حسب ساعات، 4. استفاده از جديدترين تکنولوژي بانک­هاي اطلاعاتي جهت نگهداري اطلاعات با بالاترين حجم، سرعت و عدم از دست دادن اطلاعات با قطع ناگهاني برق، 5. دارای یک گروه کالا و قابلیت ثبت حداکثر 100 قلم-کالا

 

8                      

1. سفارش گيري در سالن، 2. پيک موتوري، 3. امکان اختصاص فاکتور به پيک­هاي موتوري، 4. نوع پرداخت (نقد یا غیرنقد)، 5. امکان تعريف ميز/ تخت/ آلاچيق و اختصاص آن به مشتري در فروش سالن، 6. امکان تعریف مناطق مختلف شهری، 7. قابليت نصب دستگاه Caller ID به برنامه و امکان جستجوي سريع مشخصات مشترکين به محض تماس تلفني در فروش مشترکين، 8. امکان تغيير فاکتور فروش به دلخواه/ همراه با تنظيم عناوين گزارشات/ تعداد پرينت هر قسمت/ عناوين پرينت­هاي آشپزخانه و مشتري، 9. امکان ارسال منوهاي غذايي مختلف به آشپزخانه­هاي مختلف، 10.امکان پرينت اکثرگزارشات رستورانی توسط پرينترهاي حرارتي با عرض 80 ميلي متري 11.گزارش کارکرد پيک، 12.گزارش جمع کارکرد پيک ها، 13.گزارش کارکرد پيک­ها به تفکيک تاريخ، 14.گزارش ليست فروش سالن کلي و روز، 15. انواع گزارشات (صندوق، صندوق­دار، روش به تفکيک ايام هفته، صندوق بر حسب شيفت، صندوق بر حسب ساعت، موجودي هر صندوق، فروش يک کالاي خاص کلي و روزانه، فروش از يک منطقه)، 16. امکان بکارگیری بر روی مانیتورهای لمسی، 17. امکان شيفت­بندي فروش به منظور اطلاع از فروش جداگانه در هر شيفت، 18. امکان رزرو غذا در موعد مشخص، 19. امکان گروه بندی غذا ها (مثل: کباب­ها ، خورشت­ها و …) 20.امکـان چاپ فاکتـور در سایـز A5،  A4 با آرم و سربرگ جهت ارائه به موسسات و شرکت ها، 21.ثبت شرح برای آشپزخانه در پرینت دوم

 

 

9                      

1. عمليات انبار، 2. امكان ثبت چك­هاي اماني، 3. عملكرد و كنترل كامل واسطه­هاي فروش، 4. سطح دسترسي براي كاربران، امكان ثبت سند حسابداري (غيراتوماتيك) بصورت جزئي، 5. امكان نمايش معين اشخاص با ريزكالاها و چك­ها، 6. امكان استفاده از باركدخوان و چاپ بارکد، 7. امکان تعریف بانک و دسته­چک، 8. امکان صدور پیش­فاکتور و قطعی نمودن آن، 9. رأس­گیری چک­ها و هشدار چک­های سررسید شده در ابتدای ورود به برنامه 10. امکان نگهداري فاکتورهاي حذف شده و ويرايش­شده با جزييات کامل و قابليت پرينت آن­ها، 11. امکان گزارش­گیری موجودی انبار در هر لحظه از فروش،  12.گزارش حساب و عملکرد گارسون­ها، 13. امکان اختصاص به پیک موتوری و استفاده از فناوری بارکد ، 14. امکان نمایش اتومات نقطه سفارش، 15. امکان تعریف شماتیک میزهای سالن بصورت گرافیکی، 16. امکان رزرو سالن در تاریخ و زمان مشخص، 17. گزارش مغايرت انبار، 18.امکان تعريف پيام براي فاکتورها در قسمت­هاي مختلف فروش، 19.امکان تفکیک چاپ گروه کالایی 20.امکان درج توضیحات غذا بر روی فیش برای آشپزخانه، 21. امکان اعمال تخفیف و سرویس بصورت ریالی و درصدی بطور کلی و جزئی بر روی فیش، 22. امکان دسته بندی فاکتورهای فروش در سه حالت فاکتور: ارسال شده/ فاکتور ارسال نشده/ موقت (رزرو شده)، 23. امکان تغییر قیمت واحد غـذا و درج تخفیـف در زمـان سفارش­گیری برای مشترکین خاص مانند شرکت­هـا 24. ثبت سلیقه مشتری و اعلام در چاپ دوم برای آشپزخانه

 

 

 

10                     

1. تيپ قيمت، 2. امکان تعریف حساب­های زیرتفصیلی و شناور، 3. دسته­بندي مشتري­ها، 4.خروجي با پسوندهاي مختلف، 5. نمايش سود هر كالا، فاكتور و هر طرف حساب بطور مجزا، 6. اطلاعات نموداري جهـت ارزيابي سيستم و فـروش، 7. گـزارشـات پيشرفتـه ( گـردش كالاي طـي دوره، كاردكـس ريالي و تعـدادي مرور حساب­ها و …) و امکان صدور فیش فروش، 8. سفارش کالا، 9. فاکتورهای سریع، 10.مناسب برای صندوق های فروشگاهی POS به صورت سریع با امکان دریافت و تجمیع دسته­­ای 11. سریال و گارانتی کالاها، 12. تخصیص شماره سریال به کالاها، گارانتی کننده، تاریخ اتمام گارانتی، 13. استفاده از سریال هنگام ورود و خروج کالا، قابلیت طراحی فرم فاکتورها توسط کاربر، 14. استفاده از سطوح قیمت­ها و درج اتوماتیک فی در فاکتور، تعیین تاریخ سررسید و مهلت پرداخت برای فاکتورها، 15.گزارش وضعیت پرداخت فاکتورها و هشدار فاکتورهای معوق، 16. امکان طراحی فرم چک برای بانک­های مختلف و چاپ چک، 17. امکان تعریف کالاها به صورت کلیدهای میانبر جهت تسریع انتخاب. 18. امکان تعریف دو دفتر کاری، 19. امکان برگشت دادن برگه های حذف شده 20. امکان مشاهده اتومات موجودی انبار در هر لحظه از فروش، 21. امکان ثبت و نگهداري فاکتورهاي خريد و ورود اتوماتيک مواد خام خريداري­شده به انبار و نگهداري آخرين قيمت مواد خام، 22. امکان سفارش­گيري توسط دستگاه Pocket PC در هر نقطه از رستوران و ارسال همزمان پرينت به آشپزخانه، 23. امکان استفاده از نرم افزار رستوران در چندين صندوق مجزا فقط با داشتن يک کامپيوتر مرکزي، 24. امکان استفاده برنامه تحت شبکه با تعداد کاربران نامحدود، 25. دارای سیستم صوتی و فیشی نوبت­دهی، 26. قابلیت نمایش شماره نوبت بر روی LCD مرکزی، 27. مانیتور دوم جهت تایید کردن سفارش غذا توسط آشپزخانه، 28.امکان ارسال پیام کوتاه در هنگام ارسال غذا به مشتری به همراه مبلغ فاکتور، 29.امکان کنترل انبار روزانه و داشتن اطلاعات از موجودی آشپزخانه در هنگام سفارش­گیری 30.امکان سفارشگیری توسط سیستم بارکد بصورت فروشگاهی و سوپرمارکتی، کنتـرل میزهـای تسویه نشده – رزرو شده و تسویه شده، 31. امکان محله بندی مشترکین و اعمال کرایه برای هر محله و یا هر مشترک بطور مجزا 32. مانیتور تایید سفارشات در آشپزخانه، 33. امکان بکارگیری Caller ID بصورت شبکه، 34.گزارش میزان فروش کاربران بصورت شیفتی، 35. تعریف حد سفارش خودکار، 36.امکان ثبت تخفیفات تعدادی برای کالا 37. فروش بر اساس صفات کالا

 

 

 

 

 

سبد خرید فروشگاه
فروشگاه
لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من